Ποιες είναι οι δυο νέες εκδόσεις του Copen; | NewsAuto.gr
ΝΕΑ

Ποιες είναι οι δυο νέες εκδόσεις του Copen;

Η περιορισμένη έκδοση του Copen Coupe μπορεί να αποτελεί την πιο σημαντική παρουσία της Daihatsu στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο, ωστόσο, σημειώστε πως δεν είναι η μόνη έκδοση του Copen στη συγκεκριμένη εκδήλωση. Οι εκπλήξεις διαδέχονται η μια την άλλη…

Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία έφερε επίσης δύο πρωτότυπα με βάση το Copen στο Τόκιο: το GR Sport και το Copen Cero Sports Premium. Το πρώτο είναι αποτέλεσμα συνεργασίας μεταξύ της Daihatsu και της Toyota Gazoo Racing – το roadster φοράει ακόμη τα λογότυπα go-fast στη γρίλια αλλά και στο καπό του χώρου αποσκευών.

Προφανώς, το γεγονός ότι η Daihatsu ανήκει εξ ολοκλήρου στην Toyota έκανε αυτό το έργο εφικτό και η Gazoo Racing δεν το πέρασε στα ψιλά. Στην πραγματικότητα, το πρωτότυπο παρουσιάζει ένα άκρως καυτό Copen που πιθανότατα να δούμε προσεχώς. Δεν θα εκπλαγούμε να δούμε το ντεμπούτο του Copen GR Sport ως μοντέλο παραγωγής στο Tokyo Auto Salon του επόμενου έτους. Η Toyota Gazoo Racing αύξησε την ακαμψία του αμαξώματος και ρύθμισε παράλληλα εκ νέου το set up της ανάρτησης. Άλλες βελτιώσεις περιλαμβάνουν την προσθήκη χρυσών τροχών BBS 16 ιντσών, ενός απαραίτητου πίσω διαχύτη και της κυψελωτής μάσκας “Functional Matrix” που έχουμε δει σε αρκετά μοντέλα JDM Toyota GR. Εντός, η καμπίνα αποκτά καθίσματα Recaro και ένα ανασχεδιασμένο ταμπλό οργάνων.

Daihatsu-gr-sport-concept-tsiro-530

Δεν υπάρχουν μηχανικές αλλαγές στο μενού, με το roadster Kei-car να διαθέτει τον ίδιο υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο κινητήρα 0.66 λίτρων με ισχύ 65 PS όπως και κάθε άλλο Copen. Όσο για το Cero Sports Premium, αυτό βασίζεται στο Retro-Style Copen και υιοθετεί μια μοναδική μπροστινή μάσκα με χρωμιωμένο πλέγμα, γκρι μαλακή οροφή όπως επίσης και καθίσματα Recaro από το Copen GR Sport Concept.

Daihatsu-copen-cero-sports-premium-concept-tsiro-640

Log In or Create an account